• Канал 1+1 up_down
  • Канал 2+2
    • Канал ТЕТ up_down
    • Канал СИТИ
      • ТСН.ua
        • Женский портал
          • Автомобильный портал
            • Голос країни
              • Пацанки-2
                • Міняю жінку 4

                    Про шоу

                    Руслана Лижичко: я знаю, як боляче для співаків вибувати з шоу

                    Руслана: я слухала серцем і вокальними інстинктами

                    Команда тренера
                    9 вересня 2011, 09:00

                    Зірковий тренер шоу "Голос країни", народна артистка України, Руслана зізналася, що шукала у своїх вокалістах те, чого не вистачає на українській сцені. Вона впевнена, що незалежно від результатів фіналу, Тоня Матвієнко як народний голос вже відбулася.

                    Чим Ви керувались, коли на "сліпих прослуховуваннях" обирали собі в команду вокалістів? До яких критеріїв оцінювання зверталися, крім вокального?

                    На той момент дуже важко було зорієнтуватися, тому що це було перше випробовування. Однозначно ми пропустили хороші голоси. Це ми одразу зрозуміли. Важко спиною за одну хвилину зорієнтуватися. Звичайно, керувалися своїми смаками, критеріями. Шукали те, чого, здавалося б, не вистачає саме на українській сцені. Хоча Тоню я в перший раз пропустила. І тільки на другий раз я її взяла. І дивіться, куди вона дійшла. Хотілося такого «ух» голосу. Я чекала на такий вокал, де б відчувалися нотки, які мені близькі по духу.

                    Який момент був найважчим?

                    Було важко сидіти і чекати. Коли проходить десять, двадцять, тридцять, п'ятдесят секунд. Ти вже розумієш, що це кінець. І, як кажуть, "і нести важко, і викинути шкода". І натиснути боїшся, і пропустити голос теж. В цю секунду твоєю рукою мав хтось порухати. Мені не вистачало впевненості в тому, що саме цей голос мені потрібен. Слухала серцем, звичайно, і вокальними інстинктами. У вокалістів горло працює завжди ідентично тому, хто співає. Якщо я відчувала, що на фізіологічному рівні все правильно, і в серці щось чіпляло, – я брала цю людину. Але були і спонтанні рішення. До речі, вони дали результат. Наприклад, Женя Червоножко – мій спонтанний вибір. Севіль – однозначно свідомий.

                    Василь Логай і Тоня Матвієнко не пройшли після першого прослуховування, проте Василь дійшов до півфіналу, а Тоня – в четвірці фіналістів...

                    Це говорить про те, що ми їх не розкусили, одразу не відчули унікальні голоси. Але як я Тоню не впізнала... Вона однозначно голосом мами співала. Чому я побоялася її етнічної манери, це для мене дуже дивно. Зараз я розумію, що мені не треба було нічого боятися, а брати і рулити до кінця. Чим впевненіше ти зробиш крок, тим швидше люди приймуть твою точку зору. Незалежно від результатів фіналу, Тоня вже відбулася. Навіть, якщо і не буде перемоги. Її вже запрошують на концерти. Їй кар'єра забезпечена. Це народний голос.

                    Якби у шоу Ви б мали право вето, чи скористалися б ним, коли у баттлі змагалися дві людині, які на Вашу думку були гідні продовжити участь у шоу?

                    Я не можу сказати, що мої прогнози принципово розійшлися з глядачами. Я майже повністю згодна з тим, як вони голосують.

                    Ваші прогнози збігалися з результатами глядацького голосування?

                    Звичайно. З виконавцем ми робимо продукт. Ми беремо пісню, обираємо постановку, образ, створюємо ціле шоу, в якому, звичайно, найголовніше – це вокал. В усьому цьому артист розквітає на сцені. Якщо це відбувається, то глядач за нього голосує автоматично. Якщо ми розкрилися – були смс. Якщо не встигли – їх не було. Я наперед знала, хто буде сильний, а хто ні. Я бачила це на репетиціях. Хоча були і сюрпризи. До речі, найбільше їх було як раз з фіналістами, з Тонею та Василем. Це люди, які з кожним разом розкривалися все більше і більше. Дуже дивувала Тоня. Вона не боялася експериментів. Вона – молодець. В неї є характер. Хоча вона і хвилюється. На неї дуже багато критики. Вона викликала в аудиторії неабиякий резонанс. Я знаю, що і мама її дуже сильно це все переживає. Їхній сім'ї це непросто обходиться. Але ми не дивимося на неї як на доньку Ніни Матвієнко.

                    Чи є щось таке, чого Вам бракувало на проекті?

                    Мені на проекті не вистачає дуетних баттлів, тому що в них найбільше б проявився контраст. Спочатку всередині команди треба було це робити, а потім між командами. Тоді це було б круто. Ми б порівнювали вокалістів у близькому жанрі, і це було б цікаво. Але схема проекту інакша.

                    Кого з Вашої команди можна назвати найпрацелюбнішим?

                    Дуже працьовита Женя Червоножко, Севіль. Василь Логай взагалі схуд більш ніж на десять кілограм. Він нереально працелюбний. Тоня нервово перепалює дуже багато ресурсу. Вона більше всіх спалює в середині.

                    З ким з учасників найважче було прощатися?

                    З Севіль. Я на ній роблю дуже сильний свідомий акцент. По всій моїй музичній філософії, саме вона була «Руслана-style». Мені до кінця була б потрібна Тоня, Севіль і, навіть, Настя Шахназарян. Тоді б всі зрозуміли, що це Руслана як тренер.

                    Чи виникали у Вас в команді конфлікти інтересів тренера та підопічних?

                    З Тонею в мене був конфлікт. Але ми його між собою не визнавали. Це був негласний, ніби-то конфлікт. Для мене це було смішно, а Тоні здавалося, що я не приділяю їй уваги, ігнорую. А мені навпаки здавалося, що вона мамина доця, самодостатня, і сама без мене обійдеться. Після того, як вона заспівала "Ой, верше, мій верше", я поламалася. З того моменту ми з нею, як сестри стали. В нас динаміка стосунків дуже цікава. Спочатку все було дуже позитивно, потім якийсь холодний провал. Але потім ми повністю одна для одної відкрилися.

                    Після проекту як плануєте допомагати вокалістам?

                    Ми плануємо робити проект. Ми це вже обговорили з продюсерами проекту та телеканалу. Це поки що наша маленька творча таємниця. Якщо хлопці і дівчата теж проявлять ініціативу, яка не може бути тільки з мого боку, все відбудеться. Вони і так попали в ідеальні умови. Все від їх бажання залежить.

                    Чи є в планах запис дуету з кимось із Ваших вокалістів?

                    Багато було думок з цього приводу. Вони навіть мої пісні пробували співати. Ми на Майдані співали з Женею, Тонею та Ештар. Але я усвідомлюю, скільки в мене в цьому місяці роботи. Попереду зйомка двох кліпів. Я готую зразу два альбоми, тому можу наговорити, а потім цього не буде. Нам достатньо того спільного проекту, який ми запланували. Це фактично і буде дует з моєю командою.

                    Як підтримуєте фіналістів? Які поради найчастіше вони від Вас чують?

                    Я їх прошу абстрагуватися від дрібного рівня і перейти на глобальний, не ритися у дріб'язкових нервових емоціях, а піднятися вище над ситуацією і спробувати зрозуміти, що для них важливіше. Тоді в їх голові вибудовується правильне ставлення до сцени. В них з'являється вірна мотивація, емоції. Я намагаюся їм вселити впевненість, якої інколи навіть зірки не мають. Я хочу, щоб в них перестали тремтіти колінка, щоб вони мали високу самооцінку. Я намагаюся їх накачати адреналіном, амбіціями, щоб в них з'явилася "вибухівка", в хорошому розуміння слова. Це десь вдається, а десь ні. Іноді, коли вони відпускають наш енергетичний зв'язок, хтось зразу оступається і вилітає з гри. Я їм пояснюю буквально все: від фізіологічного відчуття при співі, якими мають бути ноти, позиція, як вони мають брати дихання, технічні параметри, як правильніше заспівати фразу, як рухатися, в кого які виграшні позиції в пластиці і образі. Коли цей зв'язок пропадає, і я гублюся, і вони. І я нічого вже не можу дати, і вони взяти нічого не можуть. Я віддаю всю енергію та вселяю впевненість. Якщо вони будуть впевнені, вони все зроблять.

                    Сортувати по:
                    даті    
                    популярності    
                    • Лера 23 сентября, 11:48
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Знаете, когда Матвиенко выступила первый раз на слепых прослушиваниях - она мне очень понравилась. Но когда она попала в команду к Руслане - я даже не могу сказать, что произошло, но мое отношение к Тоне почему-то изменилось. Я вот сейчас думаю о том, что это просто из-за неудачного пиара Русланы - она как-будто стала навязывать всем, что Тоня - лучшая, а это и вызвало у многих такое невосприятие Матвиенко. Столько негатива к ней. Может быть при другом раскладе к Матвиенко отнеслись бы люди более толерентно и она бы победила.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Олег 23 сентября, 13:28
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Этот коментарий я где то уже читал, ну да ладно. Лично я поддерживаю все действия Русланы. Это значит у нас с вами разные точки зрения. И вообще поддерживал Тоню независимо от ее слов.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Сергій 20 сентября, 23:25
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана - молодець, а образи рашистів на них же самих і повернуться.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • 111 16 сентября, 14:16
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Golub____ka Вчера, 10:42 Скайна , Душа є в кожного. Завжди була поклонницею Руслани і нею залишуся. тому що мелодія Карпат - це моє рідне , моя земля.
                      А мелодію Карпат ніхто і не чіпав. Розмова була лише про негідну поведінку Руслани протягом майже всього проекту. Хоть ты мне друг, но истина дороже. Хоть Вы и поклонница Русланы, но оправдывать такое ее поведение только потому, что землячка - это кривить душей, т.е. уподобляться вашему "кумиру". А вела она себя отвратительно. Щирий українець так себе повидити ніколи не буде. І якщо "кумир" так себе поводить, може не варто робити собі такого "кумира"?!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Алина 14 сентября, 18:00
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      После этого шоу я Руслану просто презираю, так откровенно тянуть за уши Антонину, что все обозлились на обеих. НЕ РУСЛАНЕ РЕШАТЬ кто будет голосом страны, а зрителям. Если бы она слушала не свои инстинкты, а прислушалась к общественному мнению, Тоня в финале не оказалась бы.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Наивная вы 14 сентября, 20:54
                      8  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Во втором туре Кинах кинул денег на Ганзеру, никакой народ ничего не решал. Любое голосование легко корректируруют спонсоры. Даже програмка есть чтобы отправить больше 1000 смс за час с одной карточки.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 15 сентября, 10:45
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      А на рахунок того що хтось когось Тягне. Так якщо “вибір тренера” це “ тягнення” , тоді подивимося кого найчастіше Руслана тягнула. В виборі на осліп Руслана “витягнула” 12 вокалістів, в другому шансі тринадцятою потягнула Тоню, чотирнадцятим Логая. Так як і решта тренерів потягнули по 14 людей. Далі 7 людей Руслана “потягнула” вдруге. В турі на виліт потягнула втрете Тоню. На 1 пряму прямому ефірі потягнула втрете Женю Ешку та Логая На 2 наживо потягнула вчетверте Женю та Логая На 3 ефірі потягнула вп’яте Женю. На 4 ефірі нікого не тягнула І на 5 п’ятому ефірі нікого не тягнула, на відміну від Пономарьов та Діани .
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 15 сентября, 10:45
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Таким чином Найбільше Руслана тягнула Женю - 5 разів вибирала своїм рішенням Слідом йде Логай -4 рази.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 15 сентября, 10:47
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      кожен вже вирішив хто для кого є голосом і хто кого буде слухати
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Руслана наша гордость 14 сентября, 17:23
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Так принято с некоторых пор, что Восток неприемлет и обливает дерьмом все национальное и украинское. Это очень неприятно, но это факт. Может школа им дерьмо в душу вкладывает, может в семьях так принято, непонятно. Руслане есть чем гордиться в жизни. И есть право быть собой и пропогандировать украинскую культуру. А негатив к ней из за ее депутатства в НУНС. Руся наша простая и настоящая украинка!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Скайна 15 сентября, 08:58
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Ну чего ж вы западенцы, националисты -то такие. Руслана украинская певица, но не должна она нравится всем украинцам. Если вам нечем гордиться кроме неё гордитесь. Но за всех говорить не надо. У меня в фонотеке есть несколько песен Русланы. Слушала, но крайне редко. Ничего нового она со времён Евровидения не сделала. Политики, кем бы они не были для меня грязь и только. Но даже если не трогать её политическую деятельность, повела себя она в край не красиво и не воспитанно. Навязывать нам "Тоня - голос страны" было не корректно. Не ей решать кто "Голос Страны", да и реакция на победу Вани, не красит её, а делает её внутренний мир для меня скудным и безобразным.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      западенка 18 сентября, 11:09
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Я - западенка, згідна з кожним Вашим словом, Скайна, чи означає це, що я стала східнячкою? Ніколи не розуміла такого поділу України.! Цей поділ НЕЩОДАВНО придумали політики, а ви на це попались. Усі ми люди, усі маємо свої уподобання, серед дуже великої кількості людей, з якими спілкувалася ( професія у мене така), лише одна жінка, до речі росіянка, уболівала за Тоню, всі інші, западяни, Вашими словами, категорично не сприймали Тоню з її "співом"! Поэтому впредь не стоит поддаваться на провокации полотиков и делить Украину на какиеть части!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      111 16 сентября, 14:34
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Пропогандировать-то можно, только в свете ее поведения не очень-то и верится в ее искренность. И депутатство тут ни при чем. Святослав Вакарчук тоже был депутатом ВР, но в отличие от Русланы вел себя достойнее даже в этом качестве. И у него хватило внутренней силы отказаться от депутатства, когда это пошло в разрез с его взглядами. И тот же Олег Скрипка (при всей его неоднозначности и одиозности) не кривил душой даже на шоу, а сделал для украинской культуры не меньше, а то может и поболее, чем "звезда евровиденья".
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • мдаа 13 сентября, 13:01
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      "Слухала серцем, звичайно, і вокальними інстинктами" - это говорит "певица" со званием нар.арт.укр. Вообще, столько бреда можно услышать от Русланы, если конечно её слушать и воспринимать серьёзно...))) "... але ми не дивимося на неї як на доньку Ніни Матвієнко". Ну, первый раз, когда "кинули", тогда и забыли посмотреть...( им вовремя не напомнили) А дальше, как могли старались исправить своё положение! Хотя - Матвиенку учить - только портить!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Golub____ka 13 сентября, 09:54
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана прпавду сказала Тоня для неї її голос країни . І для багатьох людей також.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Singer 13 сентября, 11:36
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Коли так, нехай допоможе їй з концертами, кліпами, музичним матеріалом. Просто так від щирого серця без розрахунку на дівіденди та бонуси від спільних гастролей під егідою Юніверсал. Тоді буде довіра до її слів. інакше - це чергове бла-бла на камери.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 13 сентября, 14:34
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана не всесильна. в кінці вона сказала своє слово . З тонею вони доповнять одна одну. і все в них буде добре..
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Golub____ka 13 сентября, 09:47
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Ну якщо Руслана вирішила не кривити душею. Це її право
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Singer 13 сентября, 11:32
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Не кривити душею - це показати, яка ти є насправді. От вона і показала яка вона є насправді. Не вміє програвати, не вміє радіти за іншого, нехай це й суперник. Ось і все. А ще не кривила душею, коли з Тонею співала, але кривила нотами. Що ж - щоб дізнатися правду про голого короля варто було дивитися.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 14 сентября, 11:17
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      я думаю що Руслана бачила те чого не бачимо ми :)
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Скайна 14 сентября, 14:17
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Души у неё нет, кривить нечем. Она просто уже корону примерила, да отдавать пришлось, вот желваки по лицу и пускала. После такого поведения, думаю душевных, воспитанных и добрых поклонников у неё поубавится. Ибо грубо и не красиво она себя повела.
                      цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub____ka 15 сентября, 10:42
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Скайна , Душа є в кожного. Завжди була поклонницею Руслани і нею залишуся. тому що мелодія Карпат - це моє рідне , моя земля.
                      цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Студент 12 сентября, 23:04
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана, не ганьбись! Сегодня, 13:08 м-да, барышня, облажались вы знатно! на всю страну!)))))))) и "пением" своим полудохлым, и поведением пахабным и пошлым! Тоню ту несчастную своим перепуганным усердным "пиаром" сделали просто-таки врагом населения. Без вашей пошлой "поддержки" на нее гораздо меньше бы люди обозлились... Короче, русланочка, закопали в грязь последние свои шансы на уважение и поклонников... это ж надо было так себя в грязь опустить по всем статьям... Просто "ФУ" от всех зрителей. Надеюсь, мадам, у вас хватит ума не идти во второй сезон шоу?? Не пугайте нас своей смелостью, не добивайте остатки зрительского уважения к вашим хоть каким-то бым заслугам...
                      Предлагаю обратиться к организаторам проекта с требованием произвести замену в лагере тренеров. Стыдно за поведение украинских тренеров. особенно Русланы. Именно они вызвали такой шквал коментов неравнодушных людей.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Lana 12 сентября, 22:52
                      1  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Василий  Сегодня, 16:17 Гребаные западенцы - Руслана и такие же уроды, как она, весь конкурс тянулы за уши эту дуру-Тоню. Пропихнуть ее и ее мамашу это - политкоректно! Ну, какой, нах, из Арбениной звездный тренер, видимо, должна была показать Руслана. И что там Эти проклятые москали понимают в музыке? То ли дело я, Руслана, политическая проститутка. Но не вышло, блин, ошибочка у вас Вышла, граждане. А за плагиат сучку еще нужно притянуть к ответу! И Руслану вместе с ней! Так и хотелось плюнуть ей в искривленную злобой рожу, после оглашения победителя. Провались ты пропадом, Дикая танцовщица.
                      Василий, зачем же обобщать так грубо? Я тоже с Запада и тоже осуждаю Руслану, это полное разочарование. Так за что вы так обо мне? А на Востоке "гребаных" нет? Не надо судить о людях по географическому признаку. Думаю, вы погорячились. Не надо сталкивать лбами простых людей, будем мудрее. У всех нас общие проблемы. Ребята, давайте жить дружно!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Ваську 14 сентября, 17:16
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Он не погорячился, он просто быдло. И кто их писать научил? Если бы они так и продолжали держать в своих душах эти ведра помоев Украина выглядела бы европейским государством
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    Гороскоп
                    Овен Телец Близнецы Рак Лев Дева Весы Скорпион Стрелец Козерог Водолей Рыбы