• Канал 1+1 up_down
  • Канал 2+2
    • Канал ТЕТ up_down
    • Канал СИТИ
      • ТСН.ua
        • Женский портал
          • Автомобильный портал
            • Голос країни
              • Пацанки-2
                • Міняю жінку 4

                    Про шоу

                    Руслана Лижичко: я знаю, як боляче для співаків вибувати з шоу

                    Руслана: я слухала серцем і вокальними інстинктами

                    Команда тренера
                    9 вересня 2011, 09:00

                    Зірковий тренер шоу "Голос країни", народна артистка України, Руслана зізналася, що шукала у своїх вокалістах те, чого не вистачає на українській сцені. Вона впевнена, що незалежно від результатів фіналу, Тоня Матвієнко як народний голос вже відбулася.

                    Чим Ви керувались, коли на "сліпих прослуховуваннях" обирали собі в команду вокалістів? До яких критеріїв оцінювання зверталися, крім вокального?

                    На той момент дуже важко було зорієнтуватися, тому що це було перше випробовування. Однозначно ми пропустили хороші голоси. Це ми одразу зрозуміли. Важко спиною за одну хвилину зорієнтуватися. Звичайно, керувалися своїми смаками, критеріями. Шукали те, чого, здавалося б, не вистачає саме на українській сцені. Хоча Тоню я в перший раз пропустила. І тільки на другий раз я її взяла. І дивіться, куди вона дійшла. Хотілося такого «ух» голосу. Я чекала на такий вокал, де б відчувалися нотки, які мені близькі по духу.

                    Який момент був найважчим?

                    Було важко сидіти і чекати. Коли проходить десять, двадцять, тридцять, п'ятдесят секунд. Ти вже розумієш, що це кінець. І, як кажуть, "і нести важко, і викинути шкода". І натиснути боїшся, і пропустити голос теж. В цю секунду твоєю рукою мав хтось порухати. Мені не вистачало впевненості в тому, що саме цей голос мені потрібен. Слухала серцем, звичайно, і вокальними інстинктами. У вокалістів горло працює завжди ідентично тому, хто співає. Якщо я відчувала, що на фізіологічному рівні все правильно, і в серці щось чіпляло, – я брала цю людину. Але були і спонтанні рішення. До речі, вони дали результат. Наприклад, Женя Червоножко – мій спонтанний вибір. Севіль – однозначно свідомий.

                    Василь Логай і Тоня Матвієнко не пройшли після першого прослуховування, проте Василь дійшов до півфіналу, а Тоня – в четвірці фіналістів...

                    Це говорить про те, що ми їх не розкусили, одразу не відчули унікальні голоси. Але як я Тоню не впізнала... Вона однозначно голосом мами співала. Чому я побоялася її етнічної манери, це для мене дуже дивно. Зараз я розумію, що мені не треба було нічого боятися, а брати і рулити до кінця. Чим впевненіше ти зробиш крок, тим швидше люди приймуть твою точку зору. Незалежно від результатів фіналу, Тоня вже відбулася. Навіть, якщо і не буде перемоги. Її вже запрошують на концерти. Їй кар'єра забезпечена. Це народний голос.

                    Якби у шоу Ви б мали право вето, чи скористалися б ним, коли у баттлі змагалися дві людині, які на Вашу думку були гідні продовжити участь у шоу?

                    Я не можу сказати, що мої прогнози принципово розійшлися з глядачами. Я майже повністю згодна з тим, як вони голосують.

                    Ваші прогнози збігалися з результатами глядацького голосування?

                    Звичайно. З виконавцем ми робимо продукт. Ми беремо пісню, обираємо постановку, образ, створюємо ціле шоу, в якому, звичайно, найголовніше – це вокал. В усьому цьому артист розквітає на сцені. Якщо це відбувається, то глядач за нього голосує автоматично. Якщо ми розкрилися – були смс. Якщо не встигли – їх не було. Я наперед знала, хто буде сильний, а хто ні. Я бачила це на репетиціях. Хоча були і сюрпризи. До речі, найбільше їх було як раз з фіналістами, з Тонею та Василем. Це люди, які з кожним разом розкривалися все більше і більше. Дуже дивувала Тоня. Вона не боялася експериментів. Вона – молодець. В неї є характер. Хоча вона і хвилюється. На неї дуже багато критики. Вона викликала в аудиторії неабиякий резонанс. Я знаю, що і мама її дуже сильно це все переживає. Їхній сім'ї це непросто обходиться. Але ми не дивимося на неї як на доньку Ніни Матвієнко.

                    Чи є щось таке, чого Вам бракувало на проекті?

                    Мені на проекті не вистачає дуетних баттлів, тому що в них найбільше б проявився контраст. Спочатку всередині команди треба було це робити, а потім між командами. Тоді це було б круто. Ми б порівнювали вокалістів у близькому жанрі, і це було б цікаво. Але схема проекту інакша.

                    Кого з Вашої команди можна назвати найпрацелюбнішим?

                    Дуже працьовита Женя Червоножко, Севіль. Василь Логай взагалі схуд більш ніж на десять кілограм. Він нереально працелюбний. Тоня нервово перепалює дуже багато ресурсу. Вона більше всіх спалює в середині.

                    З ким з учасників найважче було прощатися?

                    З Севіль. Я на ній роблю дуже сильний свідомий акцент. По всій моїй музичній філософії, саме вона була «Руслана-style». Мені до кінця була б потрібна Тоня, Севіль і, навіть, Настя Шахназарян. Тоді б всі зрозуміли, що це Руслана як тренер.

                    Чи виникали у Вас в команді конфлікти інтересів тренера та підопічних?

                    З Тонею в мене був конфлікт. Але ми його між собою не визнавали. Це був негласний, ніби-то конфлікт. Для мене це було смішно, а Тоні здавалося, що я не приділяю їй уваги, ігнорую. А мені навпаки здавалося, що вона мамина доця, самодостатня, і сама без мене обійдеться. Після того, як вона заспівала "Ой, верше, мій верше", я поламалася. З того моменту ми з нею, як сестри стали. В нас динаміка стосунків дуже цікава. Спочатку все було дуже позитивно, потім якийсь холодний провал. Але потім ми повністю одна для одної відкрилися.

                    Після проекту як плануєте допомагати вокалістам?

                    Ми плануємо робити проект. Ми це вже обговорили з продюсерами проекту та телеканалу. Це поки що наша маленька творча таємниця. Якщо хлопці і дівчата теж проявлять ініціативу, яка не може бути тільки з мого боку, все відбудеться. Вони і так попали в ідеальні умови. Все від їх бажання залежить.

                    Чи є в планах запис дуету з кимось із Ваших вокалістів?

                    Багато було думок з цього приводу. Вони навіть мої пісні пробували співати. Ми на Майдані співали з Женею, Тонею та Ештар. Але я усвідомлюю, скільки в мене в цьому місяці роботи. Попереду зйомка двох кліпів. Я готую зразу два альбоми, тому можу наговорити, а потім цього не буде. Нам достатньо того спільного проекту, який ми запланували. Це фактично і буде дует з моєю командою.

                    Як підтримуєте фіналістів? Які поради найчастіше вони від Вас чують?

                    Я їх прошу абстрагуватися від дрібного рівня і перейти на глобальний, не ритися у дріб'язкових нервових емоціях, а піднятися вище над ситуацією і спробувати зрозуміти, що для них важливіше. Тоді в їх голові вибудовується правильне ставлення до сцени. В них з'являється вірна мотивація, емоції. Я намагаюся їм вселити впевненість, якої інколи навіть зірки не мають. Я хочу, щоб в них перестали тремтіти колінка, щоб вони мали високу самооцінку. Я намагаюся їх накачати адреналіном, амбіціями, щоб в них з'явилася "вибухівка", в хорошому розуміння слова. Це десь вдається, а десь ні. Іноді, коли вони відпускають наш енергетичний зв'язок, хтось зразу оступається і вилітає з гри. Я їм пояснюю буквально все: від фізіологічного відчуття при співі, якими мають бути ноти, позиція, як вони мають брати дихання, технічні параметри, як правильніше заспівати фразу, як рухатися, в кого які виграшні позиції в пластиці і образі. Коли цей зв'язок пропадає, і я гублюся, і вони. І я нічого вже не можу дати, і вони взяти нічого не можуть. Я віддаю всю енергію та вселяю впевненість. Якщо вони будуть впевнені, вони все зроблять.

                    Сортувати по:
                    даті    
                    популярності    
                    • Артур 10 сентября, 12:16
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Правда Вчера, 16:58 Зали будуть переповнені!!! Особливо, якщо ще взяти з собою Океан Ельзи, Квест пістолз і Бумбокс!!!
                      Можно подумать, что музыкальные пристрастия у всех, как у Вас :)) Смешно - как ребенок, чесслово :)... Есть музыка для ног, для фона, а есть для души. И каждый выбирает свою музыку, свой формат. И каждый имеет право на свое мнение.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Ярина 9 сентября, 21:23
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      скажіть, будь ласка, чому я голосую, а результати голосувань не змінюються? це якийсь новий прикол? Я проти Антоніни і проти поведінки Руслани на цьому шоу!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      кость 11 сентября, 01:08
                      10  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Справа в тому, що я голосую ЗА Антоніну! І ЗА Руслану, як тренера! За її поведінку, за її стиль спілкування, повагу до колег, конкурсантів і публіку. І таких, як я мабуть значно більше!!! :) Тому у вас, Ярино, нічого не виходить, і результат не змінюється!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • sonet 9 сентября, 17:10
                      14  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана, читая ваши ответы на вопросы, кажется, что вы, сделали все возможное. для того, чтобы "лучший" участник конкурса дошел до финала. Экспериментировала не Тоня Матвиенко, а вы. Ведь Тоня сама сказала, что не умеет петь по-другому, т.е. она научена петь в маминой манере. Ни Стас, ни Диана ,ни Александр, не были удивленны манерой исполнения этой певицы, и тем более, это не новинка для нашей страны. Вы ведь выбрали Тоню после того, как она назвала свою фамилию и , что она дочь Нины Матвиенко. Вот тут вы все и заерзали. Вы какой голос ищите то? Народный, эстрадный или академический? Масса ребят пришла с прекрасными голосами, вы их всех отправили домой, а что для вас зритель? Вы ведь должны "расшаркаться "перед мэтрами, что дочь известной артистки, Нины Матвиенко, тоже обладает необычным голосом. Не смогли вы быть честной до конца,даже сама с собой. Жаль, очень жаль, что превратили это шоу в базар. А, мы ждали честного судейства и истинного голоса страны
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Аноним 9 сентября, 19:34
                      5  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Полностью с Вами не согласна!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Лена 9 сентября, 19:48
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      согласна)
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Об*єктивний глядяч 9 сентября, 23:52
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      З великою жаллю вимушена констатувати, що повністю погоджуюсь............... Ви ж, Руслана, талановита людина, чому ж так принижуєтесь перед нав*язаними "субординацією" авторитетам.............. Ще раз передивилась ваше виконання "Диких гУсей"............ Шкода, що почуваючи цю пісню в Вашому виконанні, глядачі просто змушені в шоу "Голос країни" дивитись на відверто слабке (м*яко кажучи) виконання Тоні. Навіщо Ви її вихваляєте? Ну не тягне вона на звання кращого "Голосу країни", Ви ж це розумієте, але все одно розштовхуєте локтями талановиту молодь, щоб догодити авторитету професора Матвієнко.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Артур 10 сентября, 12:09
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Еще как тянет. именно на ГОЛОС Украины. Гуси в исполнении Матвиенко на порядок выше по вокалу и эмоциональной окраске, чем у русланы (Руслана, простите, но у Тони более народный формат и более радужный голос для таких песен). Очень понравилась в исполнении Тони "Весна" - не ожидал... И перестаньте, ребята. Руслана ничего не должна Нине Матвиенко. НИЧЕГО.
                      цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      ккк 11 сентября, 01:16
                      8  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Абсолютно не согласен, что Руслана кого-то "тянет". Она ведет свою команду. И ведет красиво! Руслана невероятно красиво и драматично исполнила "Диких Гусей"! Тоня мягко, нежно, по-маминому. Почему этого надо стесняться или бояться??? Бояться того, что ты с молоком матери впитала уникальную манеру??? Или того, что эта теплая, нежная красота будет жить в поколениях??? Глупые люди, похожие на каркающих ворон и галдящих галок, напрыгивают на красивое создание, сродни единорогу (простите за такое сравнение:). И им в их "сообществе" кажется, что они правы, и у них "единогласное мнение". Но это всего лишь жалкая стайка каркающих ворон. Тоня! Руслана! Удачи вам! Молимся за вас!!!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Burron 11 сентября, 03:33
                      9  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      30-летняя тётька орущая со сцены "буй-буйб-бубубубу-буй" - красивое созданье???????Выбачай, приятель, у многих людей другое представление о красоте.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Да уж! 9 сентября, 16:17
                      4  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана, всё понятно с вашим сердцем и инстинктами: они на уровне плебейки!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Маша 9 сентября, 19:36
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Вы хотя - бы знаете значение слова "плебейки"?
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Да уж! 9 сентября, 21:41
                       
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Да, деточка, я знаю что означает слово "плебейка" ( а не "плебейки" ). В противном случае, оно бы мной здесь не употреблялось.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      к 11 сентября, 01:26
                      7  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      "Деточка" - вы, как яркий представитель сетевого "плебса", действительно, как никто другой знаете "что означает слово "плебейка" Но не меряйте свою одежку на чужого ребенка! Не подходит. Руслана исполнена внутреннего благородства, и наполнена большой любовью к своей Родине. В этом нет ничего плебейского. Это высокие, и часто аристократические, чувства. Поэтому, "деточка", вам бы молчать в трубочку)))
                      цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • "54" 9 сентября, 14:57
                      3  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      О, ручки вниз накрутили,чтоб Руся не расстраивалась. А то что-то много негатива)))) А пусть она не обращает внимания на интернет. Ведь именно такой совет она Тоне дает постоянно.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Олексій 9 сентября, 14:49
                      5  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана молодець. Успіхів тобі у творчості. І звичайно перемоги Тоні на шоу.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Правда 9 сентября, 14:26
                      7  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      "Вона голосом мами співала" - это какой-то смысловой аут. Наверное про такое говорят "орал не своим голосом". Мама везде незримо присутствует и как-бы грозит пальцем из угла: я неоспоримый авторитет, а это моя доця, поет моим голосом, хоть и хуже. Если вы меня любите и уважаете,значит не можете не любить и уважать "Мой голос". Ловушка, просто какая-то! А мы все теперь из-за забронзовелого авторитета Нины Митрофановны должны, открыв рты удивляться фантастическим результатам обычной девушки, которая поет примерно на уровне среднестатистического музрука детского сада.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Golub___ka 9 сентября, 14:14
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      не думаю що Руслана зіпсувала думку про себе, скоріш за все навпаки
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Правда 9 сентября, 14:42
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Це вона поганої думки про нас, чи що? Чи ви вважаєте, що люди активніше відвідуватимуть її концерти? Нехай працює в музичному плані над собою, а не просиджує штани на шоу. Де нові пісні, якої вони якості? Що окрім "гей", шкіряного лахміття і підтанцьовок ще є у загашниках? Ото ж бо й воно.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Golub___ka 9 сентября, 16:22
                      4  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      чому ви вважаєте що не будуть ??? Будуть !! як її послухати так Тоньку. Ще якщо Ніну з собою на концерт візьмуть .... Зали будуть ПОВНІ
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Правда 9 сентября, 16:58
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Зали будуть переповнені!!! Особливо, якщо ще взяти з собою Океан Ельзи, Квест пістолз і Бумбокс!!!
                      цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      кк 11 сентября, 01:30
                      6  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Нових пісень немало є. І Руслану слухають! Повірте, ждуже добре і багато. І не тільки "гей"! Дивно, що ви при своїй фобії хоч щось запам'ятали. Руслана - феномен. Український феномен.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Ариша 9 сентября, 13:12
                      9  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      У Русланы новое имя - БЛА БЛА БЛА. А имидж свой она давно испортила. Когда она рассказывала о времени, проведенном в Верховной Раде(она была депутатом- если кто не помнит) - то основной темой в ее расказе было кто ее в Раде в столовой угощал кофе из политиков, а кто - нет. Это что - основное что она оттуда для себя извлекла. И у меня к ней еще вопрос - а что она сделала, чего достигла в политической карьере - или просто протусовалась в Раде, кофе попила - и все?
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      наталия 9 сентября, 14:21
                      8  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана, а вы читаете все эти послания в ваш адрес? Думаю, что да.. Комфортно ли вам будет жить после такого чудовищного вранья? А впрочем... разве могла посредственность оставить в проекте талантливых ребят?! Полностью согласна с Аришей : БЛА -БЛА-БЛА ты теперь для всей страны...
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Татьяна 9 сентября, 17:33
                      7  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Может и не читает, иначе как можно читая, что люди пишут, продолжать такое говорить (особенно смешно слышать фразы типа "я не понимаю, как Тоне удалось вызвать такой интерес" и прочее бла-бла)))). В противном случае лицемерие ее не знает границ. До проекта была о Руслана гораздо лучшего мнения (может потому, что не знала о ее полит.деятельности?).
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      константин 11 сентября, 01:44
                      9  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Слвав Богу, что не читает))) Почитаешь Аришу, да Наталью, да Татьяну, и кстати не не фак, что это разные люди))) И начинаешь думать, что не те страны названы Гондурасом и Гваделупой. Извините за банальщину. Но если у людей мозгов нет, то любая помощь, в том числе медицинская, бесполезна))) Болтовня про Верховную Раду, как и другое грязное тряпье, типа "чудовищного вранья","лицемерия" и т.п., вытащено из загашников закомплексованного неполноценностью сознания этих же Ариши, Натальи и Татьяны, еще раз извините, если вы мужчина)))) Руслана прекрасна в роли тренера. И достойна наивысшей оценки.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Татьяна 11 сентября, 16:17
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Создаете резонанс? Ну-ну
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    • Ірина 9 сентября, 12:12
                      20  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Зіпсула про себе громадську думку Руслана, ой зіпсула... Тепер довго не відмиється від матвієнківського шлейфу.
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Сашуля 9 сентября, 13:59
                      10  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Поддерживаю на все 100!!!! Такого от Русланы не ожидала....
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Іруся 11 сентября, 01:37
                      9  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      Руслана думку не зіпсувала! А створила новий прекрасни=й образ. Образ людини, яка працює не на себе (див. Діана Арбеніна), а но свою країну, на свою команду, на своїх учнів. Русланка поважає всіх колег і конкурсантів без виключення, але для своїх вона найкраща! І для нас, її глядачів, теж! Моє переконання - нас БІЛЬШІСТЬ!
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                      Нат 12 сентября, 14:47
                      2  
                      не згоден
                       
                      згоден
                      аге ж..в фіналі Руслана відкрила істинне своє обличчя і свою повагу показала до усіх конкурсантів..ой,Русланочко,не очікувала від вас.... вже б дограли всю роль позитиву до кінця...а то вийшло як з тою квіткою від шанувальників,що впала на підлогу і її не підібрали...
                      відповісти цитувати
                      поскаржитись на коментар
                    Гороскоп
                    Овен Телец Близнецы Рак Лев Дева Весы Скорпион Стрелец Козерог Водолей Рыбы